Com ho fem

blanc

El funcionament de l’associació és assembleari. L’assemblea n’és l’òrgan sobirà, es reuneix com a mínim un cop l’any i està format, amb igualtat de drets, per tots els socis i les sòcies que s’hi reuneixen.

La majoria de les decisions es prenen en les reunions mensuals de la Junta Directiva. Aquestes reunions, que són obertes i molt enriquidores, tenen lloc a la biblioteca de l’institut.

Per mitjà de comissions organitzem i col·laborem amb l’institut amb diverses activitats. Les comissions són grups de treball constituïts amb un objectiu concret. Durant el curs 17-18 estan funcionant les següents comissions:

• COMUNICACIÓ i PARTICIPACIÓ. S’encarreguen del facebook i d’actualitzar la web en Ferran Vera i la Laura Fernández. L’Ana Blasco treballa per detectar temes d’interès i ponents per a fer xerrades a l’institut.
  • BRICOFESTA. Volem que sigui una festa lúdica, passant una estona agradable amb els nostres fills i la resta de pares mentre fem petites tasques de bricolatge a l’institut. Pensem que és una bona manera de fomentar el respecte als espais compartits i el treball en equip, alhora que aconseguim que els alumnes es facin “seu” l’institut. Ens agradaria afegir activitats a aquesta jornada. Tens alguna idea?
  • GRADUACIONS. A final de curs té lloc la graduació dels alumnes de 4t ESO i 2n Batxillerat. Aquest acte, organitzat per l’institut, és enriquit pels propis alumnes i les seves famílies. El curs 2016-2017 hi van treballant la Núria Capellas, l’Eva Górriz i la Claudia Arruga, mares de 4t i de 2n de Batxillerat. La comissió encara és oberta per aquest curs
  • SOPAR FI DE CURS. Després de les graduacions l’AMPA organitza un sopar per a totes les famílies del centre. El curs 16-17 l’Ana Blasco, la Susanne Spendlin, l’Edu Lozano, el Guillermo Gallego i  l’Eduardo Ferrer van treballar per a que el sopar d’aquest curs fosun èxit! El mateix dia del sopar s’organitza, també, el Concurs de pastissos gràcies a la Carme Chaler a i l’Albert Tehàs. La música és possible gràcies al Manel Expósito. Aquesta comissió també és encara oberta.
  • ROBÒTICA. L’AMPA contracta DobleVia per al servei de cantina, menjador i algunes extraescolars, però l’activitat “Robòtica a l’Arnau!” la gestiona directament. La persona que organitza l’activitat i fa d’enllaç amb Robotix és la Laura Fernández.
  • MENJADOR. La funció d’aquesta comissió és supervisar el funcionament del Menjador Escolar (contractat a la Cooperativa Doble Via) i fer propostes de millora. Amb certa regularitat els membres dinen a l’institut i n’observen el funcionament. Hi treballen en Juan Antonio Muñoz i el Manel Expósito.
  • LLIBRES. Enllaç amb l’empresa IDDINK i amb l’editorial Santillana (només 1r ESO el curs 2017-18) per a fer d’intermedari amb les famílies en la compra de llibres en paper. Se n’ha encarregat la Imma Marín.
  • MOBILITAT I SEGURETAT. Aquesta comissió vetlla per la seguretat especialment fora del centre a l’hora d’entrada i sortida d’alumnat, i està en contacte amb la taula de Mobilitat de l’Ajuntament de Sant Cugat.

Totes les comissions són obertes i se’n poden crear de noves en funció dels interessos de tots els associats. Si en voleu formar part o creieu que pot ser interessant una nova comissió, envieu un correu a l’AMPA; sempre necessitem mans!

col·laboració