Extraescolars

L’Arnau Cadell us ofereix un gran ventall d’activitats extraescolars pel curs 2017-2018. La taula següent n’és un resum.

Totes les activitats, excepte el grup que participa a la FIRST LEGO League, comencen el dilluns 2 d’octubre. El nombre de places és limitat i es té en compte l’ordre d’inscripció.

L’Associació Esportiva de l’institut organitza les extraescolars esportives i el hip-hop. La natació està subvencionada per l’Ajuntament de Sant Cugat. Els dinamitzadors esportius també oferiran informació per les aules al setembre. La taula mostra l’oferta a l’inici de curs però poden haver-hi modificacions en funció de la demanda. Podeu trobar tota la informació al web de l’institut. La darrera documentació aportada és aquesta: informació activitats AE.

L’anglès extraescolar de l’institut és dut a terme per Learning S cool. Hi ha possibilitat d’obrir nous grups en funció de la demanda. Els alumnes que no han cursat anglès durant el curs 2016-2017 han de fer una prova de nivell el dimarts 6 de juny a les 15’30h. Pels nous alumnes a l’institut es farà una segona prova al setembre; Learning S cool notificarà la data per correu electrònic.

L’AMPA organitza les activitats “Robòtica a l’Arnau!“; tenim dos grups en el mateix horari per tal que sigui fàcil el canvi d’un a l’altre. Un d’ells participa, a més, a la competició FIRST LEGO League i també té activitat els divendres. Teniu més informació (sobre el funcionament, el preu, la inscripció, l’horari i les condicions) a l’apartat del menú d’aquest web: feu clic aquí.

La cooperativa Doble Via organitza l’aula d’estudi, el servei de biblioteca i els tallers de teatre i d’audiovisuals. podeu trobar més informació al web de Doble Via.

Informació general

Les inscripcions s’obren en el moment de la matrícula i es tanquen el 27 de setembre (per a les activitats esportives) o el 15 de setembre (per a la resta).

Tot i que podeu trobar tota la informació als diferents webs, teniu també aquí la documentació més útil:

Totes les activitats es duran a terme si hi ha un nombre mínim d’alumnes. Rebreu informació des de l’entitat organitzadora: AMPA (robòtica), Doble Via (aula d’estudi, teatre, audiovisuals i servei de biblioteca), Learning S cool (anglès) o Associació Esportiva (activitats esportives i hip-hop).