Extraescolars

L’Arnau Cadell us ofereix un gran ventall d’activitats extraescolars pel curs 2018-2019. La taula següent n’és un resum.

Informació general

Les inscripcions s’obren en el moment de la matrícula i es tanquen el 14 de setembre (per a l’anglès) o el 26 de setembre (per a la resta).

Totes les activitats comencen el dilluns 1 d’octubre i acaben d’acord amb el calendari escolar. El nombre de places és limitat i es té en compte l’ordre d’inscripció.

Les activitats es duran a terme si hi ha un nombre mínim d’alumnes. Rebreu informació des de l’entitat organitzadora: AMPA (robòtica), Doble Via (aula d’estudi i servei de biblioteca), Learning S cool (anglès) o Associació Esportiva (activitats esportives i hip-hop).

Anglès

L’anglès extraescolar de l’institut és dut a terme per Learning S cool. Hi ha possibilitat d’obrir nous grups en funció de la demanda. Els alumnes que no han cursat anglès durant el curs 2017-2018 han de fer una prova de nivell el dilluns 17 de setembre a les 15’30h a l’institut (es comunicarà l’aula). Teniu més informació en aquest document.

Per a fer la inscripció cal lliurar el full d’inscripció i de dades bancàries a la secretaria de l’institut o bé enviar-lo a info@learning-s-cool.com.

Robòtica a l’Arnau!

L’AMPA organitza les activitats “Robòtica a l’Arnau!“; tenim dos grups en el mateix horari per tal que sigui fàcil el canvi d’un a l’altre. Un d’ells participa, a més, a la competició FIRST LEGO League i també té activitat els divendres. Teniu més informació (sobre el funcionament, el preu, la inscripció, l’horari i les condicions) a l’apartat del menú d’aquest web: feu clic aquí.

Activitats esportives

L’Associació Esportiva de l’institut organitza les extraescolars esportives i el hip-hop. La natació està subvencionada per l’Ajuntament de Sant Cugat. Els dinamitzadors esportius també oferiran informació per les aules al setembre. La taula mostra l’oferta a l’inici de curs però poden haver-hi modificacions en funció de la demanda. Podeu trobar tota la informació al web de l’institut. La darrera documentació aportada és aquesta: informació activitats AE.

La inscripció es realitza online, al web de menjasa.coop com s’explica en l’apartat següent.

Activitats de DobleVia

La cooperativa Doble Via organitza l’aula d’estudi i el servei de biblioteca. L’aula d’estudi és un espai de reforç educatiu que dona suport als alumnes en la realització de les seves tasques acadèmiques, alhora que es treballen tècniques d’estudi per a millorar el rendiment. El servei de biblioteca compta amb un bibliotecari/à i els alumnes en poden fer ús per a realitzar les seves tasques escolars.

Per a inscriure’s a aquestes activitats cal registrar-se a menjasa.coop. Després del registre (elecció d’usuari i contrasenya), s’entra a l’aplicació. Cal aleshores donar d’alta les dades personals i contractar els serveis escollits.

Si necessiteu ajuda per a fer el registre i la inscripció, la Ruth Escalé (628 666 690) serà a l’institut:

• durant el mes de juny i del 15 al 30 de setembre,
  • els dilluns, dimarts i dijous de 10h a 13h