SIGNAT CONVENI COL.LABORACIÓ AMB L’EMD VALLDOREIX

Dijous 25 de març vam signar el conveni de col.laboració amb l’EMD de Valldoreix.
 
Aquest any ens han tornat a atorgar 7.000 euros, d’aquests, 5.000 euros aniran adreçats a activitats de tallers i 2.000 euros a activitats esportives per als alumnes de l’Arnau Cadell.
 
Des de l’AFA volem expressar el nostre agraïment pel recolzament rebut.
 
Conveni_EMDConveni EMD

Renovació a la Junta de l’AFA

Benvolgudes famílies, el passat dilluns 8 de febrer es van realitzar les votacions en assemblea telemàtica per a la renovació de la junta de l’AFA.
 
Les mares i els pares que van ser escollits com a representants de la junta entrant són:
 
Arantzazu Morral – Presidenta
Anna Buigas – Vicepresidenta
Pedro Herrero – Secretari
Emili Arranz – Vicesecretari
Daniel Font – Tresorer
Xavier Cortés – Vocal
Andreu Giralt – Vocal
 
Volem agrair a la junta sortint la seva implicació i dedicació en tots els projectes que ha dut a terme per a l’institut.
 
Us hi esperem !
—————–
 
GRÀCIES !

Aprovat el Pla d’organització de centre curs 20-21

Aquesta tarda ha quedat aprovat, en Consell Escolar, el Pla d’organització del centre. El podeu consultar en aquest enllaç i al web de l’institut. Es tracta d’un document viu que pren com a base la informació atorgada pel Departament d’Ensenyament, i hi consten l’organització pedagògica i de grups estables, la gestió d’entrades i sortides i els plans de neteja i salut.

Canvi en la llista de llibres

Atenent a l’enfoc pedagògic del departament d’anglès i que poques famílies havien comprat els llibres d’anglès per a l’ESO, l’institut ha dut a terme un canvi en la llista: s’eliminen els llibres en paper Dynamic 1/2/3/4 i caldrà comprar la llicència digital equivalent (més barata i que dona accés a material suplementari).

La informació sobre la compra de llicències (d’Oxford per a l’anglès i d’Edebé per a la resta d’assignatures) s’enviarà al setembre, com sempre, des de l’institut i per correu electrònic. És important no comprar les llicències abans donat que s’ha negociat un preu reduït per a les famílies de l’institut.

I si ja heu comprat el llibre i no us el voleu quedar?

  • A Iddink: rebreu una notificació d’Iddink modificant la vostra comanda i es farà el corresponent abonament
  • Fora d’Iddink amb retorn possible: cal que feu el retorn
  • Fora d’Iddink i amb retorn no possible: cal que ompliu el qüestionari seguint aquest enllaç. L’institut i l’AFA compraran aquests llibres (que s’hauran de dur a la consergeria de l’institut el 14 de setembre) per a tenir exemplars en paper per als alumnes que els necessitin

Xerrada sobre la Gestió emocional de la pandèmia

Aquesta crisi ens ha posat davant del mirall i ens està ensenyant a superar reptes mai abans imaginats.

Com els gestionem emocionalment?

Quins aprenentatges en podem treure per a nosaltres i els nostres fills i filles?


 

Indicacions per seguir la sessió:

  • Inscriu-te a l’activitat clicant aquí.
  • En menys de 24h rebràs un correu de confirmació en el que et donarem un enllaç per a poder accedir a la sessió.
  • El dia de la sessió, a partir de les 16’55h ja pots entrar a la sala virtual i preparar-te per a començar. Per a fer-ho, només has de clicar damunt de l’enllaç que et passarem i seguir les instruccions. Si no tens el programa zoom baixat a l’ordinador, hauràs de descarregar-te’l seguint les instruccions que t’aniran sortint. És gratuït i molt fàcil d’instal·lar. Et recomanem que l’instal·lis, si pots, unes hores abans de començar la sessió per tal de no perdre-te-la. No esperis a fer-ho just al moment de començar perquè et pot dur una estoneta.
  • A les 17’00 en punt l’Enric Bastardas entrarà a la sala virtual i començarà la sessió!

Hi col·labora:

Esperem veure’ns aviat

Des de l’AFA esperem que estigueu tots bé i que els vostres familiars i estimats també.

Seguim amb idees i propostes d’esdeveniments per al curs vinent malgrat el període de confinament. Per saber si són viables i poder-les duu a terme (l’Alba Caballé i la Sara Maroto estan preparant una cosa espectacular), estem a l’espera de com evoluciona la informació referent a les mesures de seguretat i protocols.

Així que les energies i les ganes de fer coses no s’aturen i quan el Departament d’Educació especifiqui com procedir, de ben segur que ens posarem en marxa i us informarem.

L’AFA ha continuat treballant, fent reunions amb la direcció del centre, preparant la matrícula interna que començarà aquesta semana i contactant amb l’EMD de Valldoreix i DobleVia per a fer activitats a l’estiu.

Tenim moltes ganes de veure-us a tots, de retrobar-nos i de reprendre l’activitat. 

Esperem que sigui ben aviat!

Reunió del gener

El proper dimarts 21 a les 19h, i fins a les 20’30h, tindrà lloc, a la biblioteca de l’institut, la reunió oberta de junta del mes de gener amb el següent ordre del dia:

  1. Aprovació, si escau, de l’acta de la reunió del desembre.
  2. Valoració de la compra de material didàctic per als departaments i nova petició.
  3. Informe de les reunions amb l’equip directiu.
  4. Estat de la construcció de l’aparcabicis.
  5. Informacions de comissions.
  6. Torn obert de paraules.

Dos del temes tractats amb l’equip directiu (punt 3) són la possibilitat de fer servir la plataforma ClickEdu a partir del curs vinent (i el cost que això podria suposar a les famílies) i el tancament dels lavabos.

Us esperem!

Xocolatada a la Milla solidària

Un any més, hem posat el nostre granet de sorra a la Milla Solidària organitzada per l’EMD de Valldoreix, preparant una xocolatada per a tots els esportistes.

[Fotos: Emma Fortea]


Unes 400 persones han participat en la cursa, sumant esforços en la campanya solidària de recapte de joguines per a l’AECC de Sant Cugat. Les joguines recollides es faran arribar a la ludoteca de l’Hospital Universitari Parc Taulí de Sabadell el 15 de febrer, coincidint amb el Dia Internacional del Càncer Infantil.

Ivan Escudero i Laura Cerceda van estar el diumenge passat els guanyadors absoluts de la 4a edició de la Milla Solidària de Valldoreix que, sobre un circuit de 1609 metres han recorregut els voltants de l’institut. Molts alumnes de l’Arnau han corregut també la Milla i han obtingut premis en les diferents categories. Tots els temps i clasificaciones es poden consultar fent clic en aquest enllaç.

A més de les proves absolutes masculina i femenina, es va disputar la Milla Inclusiva adreçada a persones amb discapacitat física o psíquica. També van tenir el seu protagonisme els més petits, que van disputar la prova a una distància de 600 i 400 metres.

[Foto: Ale Gómez, TOT Sant Cugat]

Encàrrec als Reis de material docent

Aquest curs hem gastat la partida de material docent pels departaments d’una sola vegada. El professorat de l’institut va fer propostes de compra i el Coordinador pedagògic ens les va fer arribar indicant quin ús se’n faria i a quins cursos anaven destinades. A la reunió del desembre es va decidir quin material es compraria atenent al nostre pressupost (uns 4275€, aprovats en assemblea) i a l’adequació de les propostes. Aquesta n’és la llista:

 

Hem rebut moltes “gràcies” per part, tant dels departaments individuals com del director del centre que, en nom de tot el claustre, ha agraït a l’AMPA l’esforç fet perquè els Reis passessin per l’Arnau, ha estat una sorpresa pel professorat i han valorat especialment el format. I és que… quan van arribar a l’institut el primer dia després de vacances, a la sala de professorat es van trobar això: