Conferència sobre “pantalles i oci”

Dimarts passat, 11 de desembre, vam comptar amb la presència de l’Anna Plans (presidenta de l’Associació de Consumidors de Mitjans Audiovisuals de Catalunya) i en Carlos Amador (director de l’àrea de videojocs de la web i revista Contraste) per a parlar de “pantalles i oci”.

El títol de la xerrada ha estat “Mares i pares perduts, fills connectats”. Estem immersos en un món digital i hi ha moltes coses que desconeixem, com la importància de retardar l’ús de les pantalles en els nostres fills, ja que influeix en el seu desenvolupament cognitiu. És important fer un seguiment i acompanyar els nostres fills per a una bona tria del contingut adequat; hem de recolzar-nos en les eines de control parental, però també hem de ser capaços d’una mediació activa.

En aquest enllaç podeu descarregar la presentació de la conferència. Podeu trobar informació addicional al web de l’Associació (es publica informació rellevant sobre tecnoaddiccions i els projectes que es porten a terme) i a la pàgina de continguts Contraste.info (amb crítiques de continguts audiovisuals i articles sobre xarxes socials, videojocs, etc.)