Extraescolars

L’Arnau Cadell us ofereix un gran ventall d’activitats extraescolars pel curs 2020-2021. La taula següent n’és un resum.

Informació general

Les inscripcions s’obren en el moment de la matrícula i es tanquen

• el 15 de setembre per a l’anglès i
  • el 30 de setembre per a les activitats esportives, l’aula d’estudi i el servei de biblioteca

Les activitats esportives comencen dilluns 5 d’octubre i les altres l’1 d’octubre. Acaben d’acord amb el calendari escolar.

El nombre de places és limitat i es té en compte l’ordre d’inscripció. Les activitats es duran a terme si hi ha un nombre mínim d’alumnes. Rebreu informació des de l’entitat organitzadora: Doble Via (aula d’estudi i biblioteca), Learning S cool (anglès) o Associació Esportiva (activitats esportives i hip-hop).

Anglès

L’anglès extraescolar de l’institut és dut a terme per Learning S cool. Hi ha possibilitat d’obrir nous grups en funció de la demanda i els horaris són orientatius. Els alumnes que no han cursat anglès durant el curs 2019-2020 han de fer una prova de nivell el dimarts 16 de setembre a les 15’30h a l’institut (es comunicarà l’aula). Teniu més informació en aquest document. En cas de no poder oferir el servei de manera presencial, s’oferirà a traves d‘un sistema virtual de sessions de treball.

Per a fer la inscripció cal lliurar el full d’inscripció i de dades bancàries a la secretaria de l’institut o bé omplir-lo i enviar-lo directament a info@learning-s-cool.com.

Activitats esportives

Les organitza l’Associació Esportiva Escolar de l’institut. Tenim  equips de volei, futbol i bàsquet que participen a  les competicions de JEE (Jocs Esportiu Escolars). A més a més, també hi ha un grup de hip-hop i un altre de bàdminton. Per altra banda, a les activitats de natació i pàdel hi participen alumnes dels quatre instituts públics de la nostra ciutat.

La taula mostra l’oferta a l’inici de curs però poden haver-hi modificacions en funció de la demanda. A més, l’AE és oberta a propostes, només cal que hi hagi un grup d’alumnes interessats.

Els dinamitzadors esportius i la Coordinadora de l’AEE, la Núria Capellas Pi, també oferiran informació per les aules al setembre. A més, podeu contactar amb l’AE enviant un correu a aeearnaucadell@gmail.com.

La darrera documentació aportada és aquesta: informació activitats AE.

La inscripció es realitza online, al web de menjasa.coop com s’explica en l’apartat següent.

Activitats de DobleVia

La cooperativa Doble Via organitza l’aula d’estudi (un espai de reforç educatiu que dona suport als alumnes en la realització de les seves tasques acadèmiques, alhora que es treballen tècniques d’estudi per a millorar el rendiment) i el Servei de Biblioteca (per a que els alumnes hi treballin de forma autònoma).

Per a inscriure’s a aquesta activitat cal registrar-se a menjasa.coop. Després del registre (elecció d’usuari i contrasenya), s’entra a l’aplicació. Cal aleshores donar d’alta les dades personals i contractar els serveis escollits. Teniu més informació -també sobre el servei de menjador– en el document adjunt.

Si necessiteu ajuda per a fer el registre i la inscripció, o necessiteu més informació podeu trucar o enviar un Whatsapp a la coordinadora, l’Eva Font, de dilluns a divendres de 14 a 16h (628 666 690). També podeu contactar amb DobleVia per correu electrònic.

Hi trobeu res a faltar?

L’Associació Esportiva i la Cooperativa DobleVia estan obertes a propostes per part de les famílies, sempre que hi hagi un mínim d’alumnes per a organitzar una activitat.

L’AFA també pot organitzar directament activitats i només cal qui ho lideri (de fet, ha estat organitzant l’activitat “Robòtica a l’Arnau!“ durant els darrers anys però aquest curs no ha estat possible.) En podem parlar a les reunions obertes mensuals. o ens podeu enviar un correu.