Fer-se soci

Associar-se a l’AMPA de l’institut és una decisió voluntària per a les famílies; però és, també, una decisió responsable donat que suposa un compromís amb l’educació i mostra la nostra disposició a formar part d’aquest repte.

A més, són les aportacions del socis les que fan possible que l’AMPA pugui complir els seus objectius i desenvolupar tots els seus projectes, que són d’interès general.

Tenim establerta una quota anual del 35€ per família, independentment del nombre de fills/filles matriculats a l’institut.

Per a ser soci de ple dret:

• cal ingressar la quota al compte que l’AMPA té a La Caixa (ES19 2100 2776 3802 0027 2340), indicant nom i cognoms de l’alumne/a,
  • omplir la fitxa de dades (la pots descarregar aquí); a la primera pàgina hi ha les dades i a la segona la informació sobre la seva protecció*, i
  • deixar-la, juntament amb el resguard del pagament, a la secretaria del centre o bé enviar totes dues coses escanejades a l’adreça ampa@amparnau.cat .

*És molt important signar el consentiment d’ús de les dades; si no ho feu, d’acord amb el Reglament General de Protecció de Dades, haurem d’eliminar les dades que ens doneu i no us podrem identificar com a associats. Si ho preferiu podeu signar digitalment el consentiment en aquest enllaç.