Fer-se soci

Associar-se a l’AFA de l’institut és una decisió voluntària per a les famílies; però és, també, una decisió responsable donat que suposa un compromís amb l’educació i mostra la nostra disposició a formar part d’aquest repte.

A més, són les aportacions del socis les que fan possible que l’AFA pugui complir els seus objectius i desenvolupar tots els seus projectes, que són d’interès general. Els associats també tenen beneficis directes, com ara la gratuïtat de la quota de Legiland (a 1r i 2n d’ESO) o la possibilitat de comprar els llibres de text i les lectures a Iddink.

Tenim establerta una quota anual del 35€ per família, independentment del nombre de fills/filles matriculats a l’institut.

Per a ser soci de ple dret:

• cal ingressar la quota (35€/família) al compte que l’AFA té a La Caixa (ES19 2100 2776 3802 0027 2340), indicant al concepte “COGNOM1COGNOM2” de l’alumne/a,

i, a més,

• omplir el formulari de dades i signar el consentiment directament al web fent clic aquí,
  • o bé omplir la fitxa de dades (la pots descarregar aquí)*, i deixar-la, juntament amb el resguard del pagament, a la secretaria del centre o bé enviar totes dues coses escanejades a l’adreça ampa@amparnau.cat.

*És molt important signar el consentiment d’ús de les dades; si no ho feu, d’acord amb el Reglament General de Protecció de Dades, haurem d’eliminar les dades que ens doneu i no us podrem identificar com a associats. Si ho preferiu podeu signar digitalment el consentiment en aquest enllaç.