V Reconeixements acadèmics

L’objectiu d’aquests reconeixements és agraïr actituds i activitats poc valorades des del vessant acadèmic; la solidaritat vers els companys, el bon humor i la capacitat de fer la tasca diària més fácil i alegre o haver representat al centre a l’exterior de forma exitosa en qualsevol àmbit reben, d’aquesta manera, un reconeixement públic.

Aquest curs s’ha reconegut la tasca de:

• Lucia Rueda (de 2n ESO): Per haver exercit el càrrec de delegada exemplarment bé, demostrant una gran maduresa, amb voluntat de col·laboració i amb un paper molt positiu en la dinàmica de classe.
  • Irene Borrego (de 2n ESO): Per la seva actitud generosa, madura i respectuosa, sempre disposada a col·laborar i generar un bon clima de treball i respecte amb un gran somriure.
  • Sandra Jordán (de 3r ESO): Per la seva tasca com a delegada de grup, així com la seva implicació i col·laboració al llarg del curs, mostrant una actitud inspiradora a la resta de companys. També cal destacar l’ajut desinteressat que ha ofert a aquells companys que ho necessitaven, sempre de bon grat.
  • Nerea Mitte (de 3r ESO) Per la seva actitud sempre positiva en totes les tasques realitzades, i en la seva gran adaptació a un país i un centre nou.
  • Sunna Roig (de 3r ESO) Per la seva actitud oberta, plural i inclusiva, buscant sempre i en tot moment una bona concòrdia, valor indispensable per crear un bon clima dins el centre.
  • Marian Ahaidar (de 3r ESO) Per la seva responsabilitat i contribució al bon ambient a l’aula, sabent créixer davant les adversitats.
  • Leonor d’Orlay (de 4t ESO) Per la determinació, ganes de superació, iniciativa i responsabilitat demostrada en la creació de la Cooperativa Biocadell. També per la seva tasca com a delegada, per no defallir, malgrat el repte que suposava.
  • Aina Vera (de 4t ESO)  Per la seva paciència i col·laboració amb el professorat i companys.
  • Jana Urquizu (de 4t ESO) Perquè en qualsevol circumstància ajuda amb el seu bon humor i la seva predisposició a la feina, col·laborant a crear un molt bon clima de convivència a l’aula.
  • Arnau Serra (de 4t ESO)  Per ajudar sempre a mantenir un bon clima a l’aula i per la seva col·laboració amb les companyes i les professores.
  • Martina Rios (de 4t ESO) Pel seu tarannà afable, el seu gran sentit de responsabilitat i la seva predisposició a col3laborar, tant amb els companys coma amb el centre.
  • Iñaki Rosés (de 2n Btx) Per ajudar als companys.
  • Lluís Closa (de 2n Btx): Per dinamitzar la classe.
  • Jaidy Baringo i Laura Martí (de 2n Btx): Per organitzar i dinamitzar el viatge.
  • Marc Llopis (de 2n Batx): Per la seva gran implicació com a dinamitzador esportiu durant els tres darrers cursos.

Altres reconeixements col·lectius que s’han fet aquest curs són:

• A l’equip de dinamitzadors esportius de l’Associació Esportiva Escolar de l’Arnau Cadell, per la seva col·laboració i implicació amb les activitats esportives que organitza l’associació. De 4t ESO: Guillem Padilla, Guillem Villarroya, Marc Feijen, Víctor Ferrer, Martina Rios, Leo Tortosa, Henar Clavero, Maria Reverte; de 1r Btx: Belén Morales, Víctor Torres, Albert Noguer, Paula de Gispert; 2BTX: Sílvia Reverte, Gemma Serra, Júlia Virno.
  • Els membres de l’equip UBUNTU, alumnes de l’Arnau que han participat aquests darrers dos anys a la FIRST LEGO League, per l’èxit aconseguit en guanyar el premi a l’emprenedoria el cuts passat i haver guanyat el seu torneig aquest any representant l’institut a la final espanyola. Aquest darrer premi destaca que l’equip és un model en el respecte als valors, i que ha aconseguit l’excel·lència i la innovació tant en el disseny del robot com en el projecte científic. De 1r ESO: Oriol Pros i Xavier Ramos; de 2n: Èric Trullenque; de 3r: Dani Sánchez, Amadeu Torrens i Marc Expósito, de 4t: Daniel Ortet, David González i Víctor Ferrer i de 1r de batxillerat: Pau Botines.